V Bulharsku

20. září 2012 v 19:21 | teryzek909 |  příběhy
Ahoj,
jmenuju se Eva a jemi 14 let a bydlíme v Pelhřimově moje máma se jmenuje Ema a její 42 let a můj táta se jmenuje Tomáš a jemu 48 let.Naše příjmení je Horákovi.Jsou prázdniny a já s rodiči a s kamarádkou Janou jedeme do Bulharska moc se s Janou těšíme.Janě je 14 sme stejně starý.Už si musím zabalit jen plavky a opalovacý krém.Budeme bydlet v luxusním hotelu bude 4hvězdičkový a pěkně drahý.Mamka mi přišla do pokoje a já jsem se jí pěkně lekla,protože jsem poslouchala písničky na mp3 moje značka mobilu je samsung mám dotykovej jana má androida HTC nebo co to je ale vím že má v mobile androida.Jo tak mamka mi vešla do pokoje(to už jsem vám říkala).A zeptala se mě jestli jsem zbalena.Já jsem jí odpověděla že jo a ona na to že mám zavolat Janě tak sem jí zavolala a řekla jí že už má jít že jedeme.Ona se rozloučila s rodiči a nasedli sme do našeho mercedesu a jeli.My tam máme takový stoleček tak sme s Janou hráli karty a všechno možný potom sme spolu poslouchali písničky v mobile mám 62 písniček a Jana má 73 písniček.Dáváme si soutěž kdo bude mít nejdřív 100 písniček jenže sme se tam někdy sekli,protože už sme nevěděli co máme stahovat.Cesta trvala 16:37 hodin.Mamka s taťkou se museli střídat v řízení,protože už byly ospalý tak sme nakonec zastavily v Srbsku a šli si lehnout do motelu byl fakt levnej ale nám nezáleželo na ceně my sme byly prostě unavený a tak sme spali ráno sme se vzbudily a jeli sme byly sme tam ve 13 hodin nevím kolik minut přesně.Hned jak sme dojeli tak sme se oblíkli do plavek namazali sme se a šli jsme do toho nádherného moře tam bylo lidí.Mamka s taťkou museli jít si vzít klíčky od pokoje číslo 108.Když už sme měli hlad jak vlk tak sme šli do restaurace a tam sme si koupily pizzu a špagety byly skvělý.Moc sme si toho užily koupily sme si kolečkový brusle a jeli sme se projet někam na zmrzku já s Janou sme se tam koukali na Bulharskýho chlápka který tam tančil a zpíval a potom sme si půjčily kola a projeli sme se do muzea a na hrad to byla fuška málem z Janou sme to nedali.Byla tam taky jedna holka z Pelhřimova naše sousedka Lenka my jí moc nemáme v oblibě tak nás tam otravovala ale jinak to tam byla bomba.Potom druhý den večer sme si šli koupit zmrzku,protože tam bylo snad málem 40 stupňů bylo tam prostě vedro.Potom sme se šli schladit do moře jenže to bylo taky teplý ale příjemný Jana mi řekla že se snad přidá k akvabelám.Ale já jí to vymluvila,protože ona to jednou zkusila a málem už nevilezla z vody to jí bylo tak asi 7 let já jsem závodně plavala.když nás rodiče zavolaly tak sme vylezli z vody a Jana mi řekla a zase to teplo.Chodily jsme tam v bikinách já a Jana sme docela hubený.Najednou po nás začal koukat nějáký chlapík a vypadal fakt divně.V moři sme byly docela dlouho skoro 12 hodin.Když sme přišli do hotelu tak sme se najedli a Janě začalo být něják špatně tak sem zavolala mamku s taťkou a vylezlo z ní jen zvratky hned si šla lehnout a my sme zítra jeli domů.A tam jí bylo líp.Já a Jana si myslíme že to bylo z toho vedra a z toho slunce co tam furt svítilo aji Jany rodiče si to myslí. :))

KONEC!!!!!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.